Dacă există un singur eveniment de business și networking la care să participi anul acesta, atunci, acesta este… Wine Networking Event 2022 – 1 Octombrie, Polaris Grand Salon, Suceava, România
Ești pregătit să înveți „direct de la sursă” principiile pe care le urmează antreprenorii care ajung să devină miliardari?
Ești pregătit să întâlnești profesioniști ca tine și să stabilești relații pentru dezvoltarea unor poțențiale parteneriate de afaceri?
Te simți pregătit și determinat să-ți duci afacerea și nivelul de networking la nivelul următor?
IMPORTANT DE REȚINUT!!!
WINE NETWORKING EVENT este un eveniment pentru profesioniști, antreprenori și proprietari de afaceri mici (start up-uri) mijlocii și mari (la fel de potrivit însă este și pentru iubitorii de networking și stabilirea de relații cu potențial!)
WINE NETWORKING EVENT a fost desemnat ca „Cel mai apreciat eveniment de Networking din Europa” și a fost premiat cu titlul de :”Cel Mai Bun Proiect de Dezvoltare Economică din anul 2018”.
WINE NETWORKING EVENT este un eveniment de business unde profesioniștii și oamenii de afaceri se întâlnesc și interacționează în mod activ pentru a lega relații de afaceri, a crea și a dezvolta oportunități de afaceri, a realiza un schimb de informații și a identifica potențialii parteneri de business.
TEMA EVENIMENTULUI : BORDERLESS – FĂRĂ LIMITE!
Permite-mi să-ți prezint pe scurt speakerii care vor fi prezenți pe 1 Octombrie 2022 la Suceava, pentru a-ți împărtăși din experiența lor și cu care vei putea interacționa în pauzele de networking, la degustarea de vinuri sau la final, în cadrul Cinei VIP:
Business angel mondial, expert în Psihologia Antreprenoriatului și pionierul comerțului electronic în Europa prin fondarea în 1998 a Raddiscount.de din camera sa de cămin. Rafael Badziac a susținut una dintre cele mai populare discuții TED din toate timpurile: “Impossible is easier than you think!” Aparițiile sale la NBC, ABC, CBS, FOX, cât și în USA Today sau Wall Street Journal, i-au creat cadrul perfect pentru crearea NoLimits.co și Indywidualista.pl, blog de top din prima zi de lansare. Totodată, împreună cu Brian Tracy, este coautorul bestseller-ului de pe Amazon “Ready, Set, Go!” și câștigător al premiului Quilly. În prezent scrie pentru Billionaire Mentor Magazine și este implicat într-un proiect outstanding de carte care reunește peste 20 de miliardarii de nivel global.
Cu o participare activă la 10 Congrese Mondiale JCI și la 19 Conferințe Zonale JCI, actualul președinte mondial JCI, Ph.D. Argenis Alexander Angulo Parra ocupă funcția din 2002 spre care a evoluat din 2001 ca membru JCI Zulia, președinte local în 2008, președinte național în 2011, vicepreședinte JCI în 2014, vicepreședinte executiv JCI în 2019 și asistent executiv principal al președintelui JCI în 2021. Consultant executiv în consiliile de administrație al grupurilor de afaceri globale și posesor al distincțiilor de merit din partea George Washington University cât și a University of Pennsylvania, în prezent este și coordonatorul Politics Center Academy din cadrul Florida Global University.
Nominalizat la JCI TOYP Romania 2021 și cunoscut că suceveanul care a construit primul metru de autostradă din Moldova, Ștefan Mandachi este fondatorul mai multor francize, printre care și cel mai mare lanț de restaurante cu specific grecesc de tip servire rapidă din România și estul Europei, „Spartan”, care din 2012 până în 2020 a devenit una dintre cele mai dezvoltate francize din Romania cu un număr de 55 restaurante la nivel național și pe locul III în categoria restaurantelor tip fast-food după McDonalds și KFC. Cu toate că a profesat în primii ani după absolvire ca avocat, activitățiile antreprenoriale începute chiar din timpul facultății l-au determinat să se focuseze pe ceea ce știe să facă cel mai bine: dezvoltare și antreprenoriat.
Semifinalistă a Campionatului European de Dezbateri Universitare 2021, Ilinca Berinde este o tânără antreprenoare cât și unul dintre cei mai tineri coachi atestați în 2022 de International Coaching Federation, cu sediul în Statele Unite ale Americii. Chiar dacă locuiește în afara granițelor, Ilinca își dorește să fie un membru activ al direcționării României spre progres, prin materializarea scopului care îi definește cariera de coach: dezvoltarea oportunitățiilor educaționale pentru tineri prin identificarea potențialului personal și profesional.
„Să ajut cât mai mulți oameni prin intermediul inteligenței emoționale, să îi învăț să confrunte problemele care-i îi țin în loc, pentru a trăi o viață conștientă, în care să-și atingă potențialul maxim”, este misiunea declarată a lui Zoltan Veres, co-fondator Refleqt, companie care dezvoltă platforme multidisciplinare de cursuri. Expert în modelul de dezvoltare “Six Seconds”, până în prezent a susținut peste 800 de conferințe, prezentări, workshop-uri, webinarii și traininguri, la care au participat până acum peste 70 de mii de persoane.
Fondatorul proiectului pentru liceeni „Dăruiește pentru Educație! – Pasiune + Acțiune = Rezultate”, proiect al cărui obiectiv este încurajarea liceenilor din toată țara să-și descopere pasiunile și să le monetizeze, pentru binele comun, Romeo Crețu este human developer de peste 25 de ani și Maestru Reiki, dedicat dezvoltării companiilor care doresc să obțină rezultate sănătoase pe termen lung.
Acum, dă-mi voie să îți adresez o întrebare…
Crezi că merită să participi la acest eveniment?
Eu zic că DA! Pentru că participând la acest eveniment de înaltă clasă vei avea:
Certitudinea că investești într-un eveniment de calitate, care îți oferă exact ceea ce cauți;
Îți poți promova afacerea către cel puțin 200 de persoane unde vei intercaționa și relaționa direct;
Poți identifica soluții pentru creșterea/dezvoltarea afacerii tale;
Cunoști posibili parteneri, clienți, furnizori;
Inițiezi noi relații de parteneriat și/sau comerciale;
Faci schimb de idei, resurse, informații;
Temele abordate de speakeri sunt de actualitate, informațiile livrate fiind de interes pentru orice antreprenor sau angajat.
Identifici noi oportunități de afaceri și noi piețe.
ÎN PLUS, ORGANIZATORII PUN LA BĂTAIE ȘI NUMEROASE PREMII ȘI O TOMBOLĂ!
Fiecare participant la eveniment are dreptul de a participa la o Tombolă organizată de JCI Suceava. Această tombolă este susținută de premii oferite de sponsorii noștri în valoare totală de peste 40.000€.
Participanții au oportunitatea de a se înscrie la o tombolă susținută de partenerii noștri:
Zoltan Veres – Refleqt – premii în valoare de 10.300 €
Cristina Onofrei – Comunic Altfel – reduceri traininguri în valoare de 5.349 €
Dan Berinde – Coaching Partners – premii în valoare de 5.200 €
Călin Iepure – Bizz Club România – premii în valoare de 4.000 €
Romeo Tanasiciuc – INsideHR – Programul de training LEADERSHIP Essentials în valoare de 2.600 €
Cristian Onețiu – Antreprenor Top 500 Forbes – premii în valoare de de 2.450 €
Angel Răducanu – Angel Raducanu Coach Trainer Consultant – premii în valoare de 1.840 €
Laszlo Pacso – Business Days – premii în valoare de 1.790 €
Andy Szekely – Arhitect în educație – Programul Speaker Elite în valoare de 1.700 €
Cristian Cuciureanu – Profit by Leadership – premii în valoare de 1503 €
Nathanael Gramesc – Leminuscus – premii în valoare de 1.400 €
Adrian Iacob – Go4Success Online – premii în valoare de 1.200 €
Carmen Fediuc – Expert Fonduri Europene – premii în valoare de 1000 €
Robert Răducanu– Business & Life Coach – premii în valoare de 1000 €
Club InBusiness Suceava – premii în valoare de 600 €
Doru Biliuta – Titan Digital – premii în valoare de 500 €
Adrian Dragomir – platforma Termene – premii în valoare de 500 €
Andrei Drișcu – Dridac – premii în valoare de 400 €
Romeo Crețu – cărți și sesiuni de coaching – premii în valoare de 400 €
Cristi Tudorescu – Business Insights & Investors Club – premii în valoare de 300 €
Detalii bine de știut despre sponsori cât și despre specificațiile premiilor le găsiți pe pagina de web a JCI Suceava www.jcisuceava.ro
AGENDA EVENIMENTULUI
16:00-16:20 ~ Deschidere Eveniment
16:20-16:30 ~ Speaker Argenis Agulo, Președinte JCI Mondial
16:30-16:55 ~ Speaker Zoltan Veres, Coach, Speaker și Scriitor
16:55-17:30 ~ Degustare Vin si Networking
17:30-18:00 ~ Speaker și Coach Ilinca Berinde
18:00-18:20 ~ Speaker Romeo Crețu
18:20-18:40 ~ Speaker Ștefan Mandachi, Antreprenor și Investitor
18:40-19:40 ~ Speaker Rafael Badziag, Antreprenor, Scriitor și Investitor
19:40-20:00 ~ Networking
20:00-21:00 ~ Gala TOYP
21:00-22:00 ~ Premii și tombola
22:00-02:00 ~ Festivitate inchidere
TAXĂ PARTICIPARE
EARLY BIRD = 588 lei*
* până pe 20 septembrie 2022
Preț Bilet= 735 lei*
* începând cu 21 septembrie 2022
ÎNSCRIERILE: se pot face completând formularul de mai jos: