Nu stiu cine esti, cititorule, si nici nu voi sti daca nu iti vei lasa numele, eventual si un comentariu, jos, insa indiferent cine esti, cu siguranta, esti o persoana minunata! Totusi, anumite persoane s-ar putea sa nu fie de acord cu aceeasi parere. Daca tu simti ca ei actioneaza intr-un mod nefavorabil, afisand un antagonism nedorit fata de numeroasele lucruri pe care le spui sau le faci, iti dau o veste buna: poti lua o masura in aceasta privinta. Si ei sunt oameni, la fel ca tine.
Fiecare avem puterea de a atrage sau de a respinge! Si tu o ai! Poti folosi aceasta putere cu intelepciune, pentru a atrage prietenii potriviti si pentru a-i respinge pe aceia care au un efect nedorit sau vatamator asupra ta. Cu o gandire negativa, vei fi, in mod automat, programat sa respingi lucrurile bune din viata si sa atragi lucrurile nedorite, inclusiv genul de prieteni nepotriviti pentru tine.
Reactiile indezirabile venite din partea altora se pot datora lucrurilor pe care le spui si felului sau felului in care le spui; sau pot fi cauzate de ceea ce simti cu adevarat in suflet si de atitudinea ta. Vocea, precum muzica, este adesea o reflectie a starii de spirit, a atitudinii si a gandurilor ascunse din mintea noastra. S-ar putea sa fie foarte greu pentru tine sa-ti dai seama ca problema se afla la tine, ceea ce inseamna ca depinde de tine sa preiei initiativa si sa te indrepti atunci cand vei constientiza ca, problema chiar se afla in tine – dar poti sa faci acest lucru!
Spuneam din titlu ca aceasta est o lectie pe care o poti invata de la un bun agent de vanzari. Si aceasta deoarece el stie ca trebuie sa se pregateasca mereu pentru a fi receptiv la reactiile potentialilor clienti – si sa ia initiativa, in raport cu ele.
Atitudinea de tipul „clientul are intotdeauna dreptate” a vanzatorilor de succes este una foarte dificil de adoptat pentru unele persoane; totusi da rezultate!
Daca vei incerca, de exemplu, sa-ti faci rudele fericite cu aceeasi gandire pozitiva pe care un agent de vanzari o foloseste pentru a-si vinde marfurile potentialilor clienti, viata ta de acasa si viata ta sociala vor deveni mai fericite si mai pline de succes – asta, daca ai o problema care implica o ciocnire de personalitati la tine acasa.
**********************************************************************************************************************
**********************************************************************************************************************
Daca sentimentele tale sunt deseori ranite de ceea ce spun oamenii sau de modul in care spun anumite lucruri, e foarte probabil ca tu insuti te faci adesea vinovat de jigniri aduse altora prin ceea ce spui sau prin felul in care spui unele lucruri. Incearca sa descoperi adevaratele motive ale reactiilor tale, atunci cand simti ca ti-au fost ranite sentimentele, iar apoi evita sa provoci aceleasi reactii in altii.
Daca barfele te jignesc, ai putea presupune ca nu ar trebui, la randul tau, sa barfesti, pentru ca ii vei jigni pe altii.
Daca ti se pare ca tonul vocii sau atitudinea cuiva, in ceea ce te priveste, lasa de dorit, evita sa-i jignesti pe altii vorbind sau comportandu-te in acelasi mod.
Daca nu esti prea fericit atunci cand cineva tipa nervos la tine, presupune ca e neplacut pentru altcineva daca tipi la persoana respectiva, chiar daca e vorba de copilul tau de 5 ani sau de o ruda foarte apropiata.
Daca te simti jignit deoarece o alta persoana iti intelege gresit intentiile, arata-ti generozitatea – ofera-i acelei persoane circumstante atenuante, presupunand ca e bine intentionata.
Daca argumentele, sarcasmul, ironiile intepatoare la adresa persoanei tale nu ti se par placute, e logic sa presupui ca nici altii nu vor considera aceste lucruri placute, cand vor veni din partea ta.
Si daca iti place sa primesti complimente – daca iti place ca lumea sa te tina minte – daca te bucura sa stii ca cineva se gandeste la tine, poti presupune, fara nici un risc, ca altii, la randul lor, vor fi bucurosi daca le vei face complimente, daca iti vei aminti de ei sau daca le vei lasa un mesaj ca sa le dai de stire ca te gandesti la ei.
„Omul s-a nascut cu toate partile sale laolalta – intr-o singura bucata. E lumea pe care a modelat-o cea care l-a sfasiat in bucatele. O lume a nebuniei! O lume a falsitatii! O lume a fricii! Cu puterea credintei, el poate deveni, din nou, o singura bucata – credinta in el insusi, credinta in semenii sai, credinta in Dumnezeu. Atunci, si numai atunci, lumea se va uni, cu adevarat. Atunci, si numai atunci, va gasi omul fericirea si pacea!” – Louis Bienstock
Aminteste-ti ca daca omul e drept, lumea va fi dreapta. El poate atrage fericirea, exact in acelasi fel in care poate atrage bogatia, nefericirea sau saracia. Iar aceasta incepe de acasa si continua pe strada, la birou sau in mijlocul angajatilor. Toti sunt la randul lor oameni. Motiveaza-i sa fie fericiti, exact asa cum un bun vanzator ii motiveaza pe potentialii sai clienti sa cumpere.
Crezi ca este greu? Sau sentimente de vinovatie te impiedica inca sa dobandesti succesul pe care ti-l doresti?
Anastasia Soare, Regina Sprâncenelor: „Iubesc ceea ce fac!”
Discursul lui Mark Zuckerberg, fondator Facebook
100.000 de carti vandute in 24h!!!
Tony Robbins la Bucuresti printr-o lansare de carte si un workshop-preview UPW
Banii: Stapaneste jocul – Tony Robbins