Ce sunt sesiunile de networking de tipul MATCHMAKING introduse in cadrul Business Days?

Share

Este bine cunoscut faptul ca unul din punctele forte ale evenimentelor Business Days il reprezinta networkingul sau sesiunile profesionale de business-networking! Este una dintre metodele cele mai eficiente prin care poti interactiona cu diversi oameni de afaceri carora sa le prezinti oferta sau produsul tau sau asculti despre nevoile pe care ai putea sa le suplinesti.

In cadrul evenimentelor Business Days, in fiecare seara din cele doua zile ale evenimentului, au loc mai multe tipuri de sesiuni interactive de business networking, al caror scop este acela de a dezvolta spiritul si cultura de business networking in randul oamenilor de afaceri

Sesiunile sunt organizate fie intr-un cadru placut-informal, fie intr-un cadru formal, oferind numeroase oportunitati de interactiune intre cei prezenti. Cele informale au loc in jurul unor degustari de vinuri sau degustari de produse traditionale, specifice regiunii, oferite de catre partenerii nostri. Toti cei care au participat macar la una dintre cele 10 editii ale Business Days, stiu ca existau doua tipuri de sesiuni de business-networking: o sesiune de tipul microintalniri si una de tip OPEN.

Noutatea cu care vin organizatorii editiei din 3-4 aprilie la Oradea Business Days o constituie un nou tip de business networking, business networking de tip matchmaking! Si pentru ca de cand am inceput sa promovez prima editie de anul acesta, Oradea Business Days care va avea loc pe 3-4 aprilie, foarte multa lume m-a intrebat ce inseamna si cum se desfasoara acest tip de networking, am decis sa scriu aceste articol in care sa explic rolul si modul de desfasurare.

Astfel, business networkingul de tip matchmaking   a fost creat cu scopul de a oferi speakerilor, partenerilor si participantilor maximizarea beneficiilor participarii la un astfel de eveniment prin posibilitatea de a stabili intalniri cu oricine din lista de participantipe baza unor criterii de matchmaking, intr-un loc special amenajat pentru astfel de intalniri, utilizand un software special conceput si cu suportul unor colegi special antrenati in a oferi consultanta si asistenta pe toata durata evenimentului.

Criteriile dupa care se poate face selectia de matchmaking sunt:

  • Domeniul de activitate
  • Compania
  • Functia
  • Numele

Softul pus la dispozitie permite cautarea dupa aceste criterii in baza de datestabilirea de intalnirischimbarea datelor de contact. Stabilirea datelor pentru o intalnire se face in 2 etape:

  • Persoana care initiaza intalnire trimite o propunere de intalnire, analizand calendarul de intalniri pus la dispozitie de soft
  • Persoana care primeste invitatia, verifica disponibilitatea sa in calendar si accepta, refuza sau propune o noua intalnire.

Accesul la software este GRATUIT  pentru toate categoriile de stakeholderi(participanti) ai proiectului Business Days: parteneri, speakeri si participant, dar intalnirile pot fi initiate doar de parteneri si speakeri. Participantii care vor sa beneficieze de aceasta facilitate pot achizitiona serviciul optional de upgrade, care permite accesul si la posibilitatea de a seta intalniri.

Pentru a facilita aceste intalniri in cadrul fiecarui eveniment Business Days se creaza o zona speaciala de networking, amenajata cu 10 mese si cu un birou de receptive, cu doi oameni permanenti din echipa organizatorica. Folosirea acestui spatiu pentru intalniri se face pe baza de rezervare.

In  spatiul special amenajat pentru business networking se pot rezerva mese, pentru 30 de minute, 1 ora, 4 ore, 8 ore (1 zi) si 16 ore (2 zile). Pentru cei care rezerva mesele se ofera gratuit si o serie de servicii de asistenta pe durata seriilor de intalniri (servicii de secretariat, acces la internet, imprimanta, scanner, copiator, tehnica de calcul, coli de scris si instrumente de scris). In plus consumul de apa, cafea si ceai este inclus in pachetele de rezervare.

Pentru cei foarte ocupati sau care doresc sa beneficieze de facilitati suplimentare de networking se ofera servicii premium:

  1. Stabilirea intalnirilor in numele clientului, pe baza unui formular de matchmaking si pe baza unei agende agreate cu clientul din lista de participanti de la eveniment;
  2. Extinderea bazei de date si cu firme din orasul in care se desfasoara evenimentul, dar care nu sunt la locul evenimentului.
  3. Servicii de rezervare locatii pentru intalnire in afara spatiului de desfasurare al evenimentului
  4. Servicii de transfer de la locul evenimentului catre locatia rezervata pentru intalnire sau sediul firmei contactate pentru intalnire si retur

Rezultatele pe care participantii nostri le-au trait si pe care le-au vazut dupa astfel de sesiuni de networking depasesc cu mult asteptarile oricui care participa pentru prima data la un astfel de eveniment. Astfel ca orice participant este invitat sa incerce aceasta experienta!

Daca ti-a placut acest articol si consideri utile informatiile si pentru alti prieteni sau colegi te rog sa dai un Like si un Share pentru a putea fi citit de cat mai multe persoane.

Iti multumesc!

Foto si informatii: http://businessdays.ro; http://www.matchmakinginstitute.com/

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: