Prima ediție Business Days 2018

Business Focus Iași 2018, 
28 Martie, Hotel Internațional Iași

Prima editie a seriilor de evenimente Business Days cel mai mare eveniment de afaceri din Romania, se va desfasura in data de 28 martie 2018, la Hotel International Iasi. La eveniment vor participa 50 cei mai importanti speakeri si profesionisti din Romania cu recunoastere internationala si  expertize foarte bune in domenii ca management, marketing, HR&Leadership, vanzari comunicare, alaturi de 350 de reprezentanti ai mediului de business local si regional.
 

Ce  aduce nou Business Focus la Iasi?

I. MASTERCLASS-URI

4  masterclass-uri de nivel avansat, care se adreseaza persoanelor de decizie: manageri generali, CEO si antreprenori, dar si managerilor de marketing din regiune, directorilor comerciali , fiecare cu un numar limitat de 40 de locuri:

 Mastercalass #1: Mecanisme de auditare si reorganizare a afacerii   

  • Ofera instrumente concrete, cu rezultate reale in procesul de reorganizare al comaniei:  
  • Acces la Metodologie si mecanisme de auditare: 
    • MOA: Matricea Organizarii Activitatilor
  • Acces la softuri profesionale
    • Soft auditare climat, Kruger Climate Diagnosis; 
    • Soft auditare departamente; 
    • Soft auditare structura organizatorica; 
    • Soft auditare 360°; 
    • Soft mapare legaturi structurale si stabilire work flow interdepartamental; 
  • Plan strategic de reorganizare a afacerii;  
  • Este important ca participantii sa vina cu un laptop si un stick formatat NTFS, pentru a putea prelua intreaga metodologie. 
  • Masterclass-ul va fi sustinut de  Petre Nicolae, consultant in reorganizarea si remodelarea unei afaceri, care a costruit cea mai eficienta metodologie de consultanta in acest proces, recunoscut drept Consultantul anului 2017, la Gala Business Days 2018

 Masterclass #2: Inovatie si diferentiere

  • Inovarea și dezvoltarea de noi produse, motivele pentru eșecuri și succese ale noului produs
  • Dezvoltarea de produse noi: generarea de idei, screening-ul ideii, dezvoltarea conceptului
  • Echilibrarea costurilor de disponibilitate la plată (WTP) și a resurselor
  • Impactul digital asupra WTP în setările B2B și B2C
  • Cum să răspunzi disrupției prin accesarea instrumenteleor ca lean startup and design thinking
  • Examinarea oamenilor, proceselor și a filosofiei pe care companiile le-au stabilit pentru a naviga în incertitudinea unei ere digitale
  • Încorporarea de la lean startup, design thinking, metodologii agile și inovații de model de afaceri pentru a înțelege cum să dezvoltați inovațiile care vor crea o creștere viitoare
  • Elaborați un plan de acțiune personal și de echipă pentru a genera noi idei și a le transforma în noi afaceri sau soluții interne
  • Digitalizarea oferă valori proporționale
  • Oportunități de convergență a industriei
  • Imaginea de ansamblu: crearea de valori și capturarea valorii
  • Disrupția conduce la schimburi în crearea de valoare și dimensiunea pieței

Masterclass-ul va fi sustinut de Dan Mocanu,  practician acreditat Blue Ocean Strategy și paradigma nouă pentru performanță și antrenor profesionist al Federației Internaționale de Coaching. Din 2004, Dan a generat performanțe cu sute de antreprenori, directori, senior manageri și oameni cheie din peste 150 de companii locale și multinaționale în proiecte de dezvoltare a afacerilor prin transformarea culturii organizaționale.

Masterclass #3: Strategii avansate de pozitionare a brandului  dedicat managerilor de marketing , specialisti de marketing , antreprenorilor, directorilor comerciali

  • Addictive-Strategy este un proces de pozitionare “world class”, intuitiv si simplu de  utilizat, care:
    • Ofera pasii structurali procesului de dezvoltarea a strategiei de brand; 
    • Ajuta in discriminerea alegerilor si decziilor referitoare la viitorul marcii; 
  • Ofera acces la tool-uri superioare de pozitionare: 
    • Brand Relationship Ladder: arata cum dezvoltam relatia intre marca si clientii sai;  
    • Positioning Statement: este folosit in descrierea noii realitati pe care o construim;
  • Acest masterclass este sustinut de Mihai Bonca, expert in strategii avansate de marketing, fost director de marketing la Emag si Ursus. A urmat cursuri de perfectionare in cadrul Executive MBA, la  Oxford University.

 Masterclass #4: Creșterea afacerii 

Adresat in exclusivitate antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, top managerilor din companiile stabile si dezvoltate care au rol de factor de decizie in aceste organizatii, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat si au o reputatie buna pe piata, masterclass-ul va aborda ca teme:
  • Cum alegi unde și cum să concurezi
  • Importanța strategică a branding-ului, direcționarea și poziționarea
  • Economia comportamentală, psihologia consumatorilor și principiile-cheie ale procesului decizional ale consumatorului și managerului
  • Rolul noilor mijloace media, inclusiv riscurile și oportunitățile
  • Metodologia de analiză a identității dvs. de brand și evaluarea consecvenței acesteia
  • Rolul cercetării de piață în dezvoltarea strategiilor
  • Importanța gestionării liniei de produse și a canalului de vânzări pentru a se adapta nevoilor locale
  • Alocarea resurselor către diferite elemente ale mixului de marketing

II. WORKSHOP-URI

9 workshop-uri tematice , care se adreseaza antreprenorilor, managerilor de departament si specialistilor, dedicate fiecarui departament:
  • HR & Leadership
  • Vanzari & Marketing
  • Management & Strategie  
III. 2 conferinte care au rolul de a inspira, de a motiva , de a afla tendintele intr-un anumit domeniu/industrie si cum ne putem raporta la ele in dezvoltarea produselor sau a afacerii.
 
IV. expozitie de produse si servicii  dedicata tuturor celor care vor sa-si promoveze/testeze un produs sau serviciu  catre publicul  business B2B/B2C de la eveniment  sau sa faca o lansare a unui produs.
 
Accesand link-urile de mai jos puteti consulta detaliile despre eveniment:
Participantii vor fi din domeniile precum:  IT&C, financiar-bancar, medical,  comercial telecomunicatii, turism, agricultura, retail, imobiliar etc., preponderent din zona de Nord-Est a Romanii, dar si din Chisinau.
 
Totodat[, evenimentul este  si o foarte bună oportunitate de networking si dezvoltarea de parteneriate de afaceri pentru cine e interesat de atragerea de clienti, pentru ca se  adresează în egală măsură atât antreprenorilor, cât și managerilor, șefilor de departamente: manager de resurse umane, manager de vânzări, manager de marketing și comunicare, team leader de echipă, precum și tuturor celor interesați de leadership, coordonare de echipe și de învățarea activă de la cei  mai buni experti la nivel  național. 
 
Pentru ca faci parte din comunitatea AISUCCES, iti pot oferi un discount de reducere de 15%. Inscrie-te cu codul ADRIAN15 si vei primi automat o reducere de 15% la orice tip de pachet de acces ales!
 
 

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: