Business Focus Iași 2018,
28 Martie, Hotel Internațional Iași
Ce aduce nou Business Focus la Iasi?
I. MASTERCLASS-URI
Mastercalass #1: Mecanisme de auditare si reorganizare a afacerii
- Ofera instrumente concrete, cu rezultate reale in procesul de reorganizare al comaniei:
- Acces la Metodologie si mecanisme de auditare:
- MOA: Matricea Organizarii Activitatilor;
- Acces la softuri profesionale:
- Soft auditare climat, Kruger Climate Diagnosis;
- Soft auditare departamente;
- Soft auditare structura organizatorica;
- Soft auditare 360°;
- Soft mapare legaturi structurale si stabilire work flow interdepartamental;
- Plan strategic de reorganizare a afacerii;
- Este important ca participantii sa vina cu un laptop si un stick formatat NTFS, pentru a putea prelua intreaga metodologie.
- Masterclass-ul va fi sustinut de Petre Nicolae, consultant in reorganizarea si remodelarea unei afaceri, care a costruit cea mai eficienta metodologie de consultanta in acest proces, recunoscut drept Consultantul anului 2017, la Gala Business Days 2018;
Masterclass #2: Inovatie si diferentiere
- Inovarea și dezvoltarea de noi produse, motivele pentru eșecuri și succese ale noului produs
- Dezvoltarea de produse noi: generarea de idei, screening-ul ideii, dezvoltarea conceptului
- Echilibrarea costurilor de disponibilitate la plată (WTP) și a resurselor
- Impactul digital asupra WTP în setările B2B și B2C
- Cum să răspunzi disrupției prin accesarea instrumenteleor ca lean startup and design thinking
- Examinarea oamenilor, proceselor și a filosofiei pe care companiile le-au stabilit pentru a naviga în incertitudinea unei ere digitale
- Încorporarea de la lean startup, design thinking, metodologii agile și inovații de model de afaceri pentru a înțelege cum să dezvoltați inovațiile care vor crea o creștere viitoare
- Elaborați un plan de acțiune personal și de echipă pentru a genera noi idei și a le transforma în noi afaceri sau soluții interne
- Digitalizarea oferă valori proporționale
- Oportunități de convergență a industriei
- Imaginea de ansamblu: crearea de valori și capturarea valorii
- Disrupția conduce la schimburi în crearea de valoare și dimensiunea pieței
Masterclass-ul va fi sustinut de Dan Mocanu, practician acreditat Blue Ocean Strategy și paradigma nouă pentru performanță și antrenor profesionist al Federației Internaționale de Coaching. Din 2004, Dan a generat performanțe cu sute de antreprenori, directori, senior manageri și oameni cheie din peste 150 de companii locale și multinaționale în proiecte de dezvoltare a afacerilor prin transformarea culturii organizaționale.
Masterclass #3: Strategii avansate de pozitionare a brandului dedicat managerilor de marketing , specialisti de marketing , antreprenorilor, directorilor comerciali
- Addictive-Strategy este un proces de pozitionare “world class”, intuitiv si simplu de utilizat, care:
- Ofera pasii structurali procesului de dezvoltarea a strategiei de brand;
- Ajuta in discriminerea alegerilor si decziilor referitoare la viitorul marcii;
- Ofera acces la tool-uri superioare de pozitionare:
- Brand Relationship Ladder: arata cum dezvoltam relatia intre marca si clientii sai;
- Positioning Statement: este folosit in descrierea noii realitati pe care o construim;
- Acest masterclass este sustinut de Mihai Bonca, expert in strategii avansate de marketing, fost director de marketing la Emag si Ursus. A urmat cursuri de perfectionare in cadrul Executive MBA, la Oxford University.
Masterclass #4: Creșterea afacerii
- Cum alegi unde și cum să concurezi
- Importanța strategică a branding-ului, direcționarea și poziționarea
- Economia comportamentală, psihologia consumatorilor și principiile-cheie ale procesului decizional ale consumatorului și managerului
- Rolul noilor mijloace media, inclusiv riscurile și oportunitățile
- Metodologia de analiză a identității dvs. de brand și evaluarea consecvenței acesteia
- Rolul cercetării de piață în dezvoltarea strategiilor
- Importanța gestionării liniei de produse și a canalului de vânzări pentru a se adapta nevoilor locale
- Alocarea resurselor către diferite elemente ale mixului de marketing
II. WORKSHOP-URI
- HR & Leadership
- Vanzari & Marketing
- Management & Strategie
Totodat[, evenimentul este si o foarte bună oportunitate de networking si dezvoltarea de parteneriate de afaceri pentru cine e interesat de atragerea de clienti, pentru ca se adresează în egală măsură atât antreprenorilor, cât și managerilor, șefilor de departamente: manager de resurse umane, manager de vânzări, manager de marketing și comunicare, team leader de echipă, precum și tuturor celor interesați de leadership, coordonare de echipe și de învățarea activă de la cei mai buni experti la nivel național.