Esti ceea ce creezi si impartasesti!

Probabil, iti este cunoscuta expresia: „Esti, ceea ce alegi sa fii!”. Pentru unii oameni care constientizeaza adevarul profund al acestei simple afirmatii, a devenit mai mult decat o intelepciune… A devenit un crez, o convingere, o regula de aur dupa care urmeaza viata si activitatea…

Asa cum oamenii evalueaza produsele sau serviciile pe care le achizitioneaza, la fel se intampla si cu organizatiile sau potentialii clienti pe care ti-i doresti. Si intr-un caz si in celalalt mai inainte de a lua o decizie de cumparare, apeleaza la Google sau la alte motoare de cautare si fac … cercetari. Sau te cauta pe platformele de socializare (Facebook, Twitter, Linkedin) si urmaresc activitatea pe care o desfasori acolo, in mediul tau de prieteni.

Ce vor gasi?

Ar fi bine sa te gandesti la raspunsul la aceasta intrebare! Si ar fi bine sa gandesti ca rolul intregii tale activitati este acela de a te … vinde. Pentru a avea succes – indiferent ca iti oferi serviciile sau un produs – „slujba” ta ar trebui sa fie aceea de a crea continut care sa educe, sa informeze si sa inspire audienta, astfel incat, aceasta sa fie PREMISA care sa sustina PROMISIUNEA ta.

Iar acest lucru este valabil si atunci cand „produsul” esti chiar tu. Daca esti un trainer, un consultant, coach sau avocat, artist sau pur si simplu esti in cautarea unui loc de munca … sau poate esti in cautarea unui partener(e) si folosesti o aplicatie de datting, esti la fel „judecat” dupa continutul pe care il creezi si/sau il impartasesti.

Deci… ce esti tu?

Daca esti un creator de continut de calitate si impartasesti idei si continut de calitate, atunci inseamna ca esti o persoana de valoare.

Daca esti un creator de continut slab si ieftin, atunci inseamna ca esti o persoana de doi lei.

…Si daca nu creezi nici un fel de continut si nici nu impartasesti nimic, atunci cu siguranta ca nimeni, nici angajatorii si nici potentialii clienti NU te vor gasi!

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: