#1 Online & Digital Marketer, Frank Kern, Comeback!

Shares

SURPRIZA

Aseara, pe Facebook LIVE, aveam sa il descopar pe Frank Kern, considerat de foarte multi specialisti in domeniu, #1 in „Top Guru” in spatiul marketing-ului online, de astazi – in „prima emisiune LIVE din ciclul celor care vor urma”!

Pe Frank Kern il urmaresc din 2009, i-am studiat o serie de programe si am avut privilegiul sa particip si la un curs de marketing online cu Frank, in California, la San Jose. Personal, pot afirma cu mana pe inima, ca tot ce am invatat si toti banii pe care i-am castigat in acesti ani, s-au datorat, in mare parte, invataturilor pe care le-am primit de la Frank.

Emisiunea LIVE de aseara, m-a surprins si m-a uimit prin faptul ca il stiam pe Frank Kern, foarte putin activ pe Social-Media, desi, in ultimii ani, s-a folosit cu succes de toate facilitatile si instrumentele puse la dispozitie de aceste canale: audienta targetata, publicitatea platita, sales funnels … Dar cum il stiu usor adaptabil, iata ca, dovedind nebunia antreprenorului scapat de capcana perfectionismului … nu a stat prea mult pe ganduri si … a actionat!

Iar in cele ~ 40 min. de inregistrare, vei avea ocazia sa vezi la lucru, live, un adevarat profesionist al vanzarilor si marketing-ului online! Iar apoi, m-as bucura daca, ti-ai spune parerea sincer … e bun? Ai ramas cu ceva din tot ceea ce ai vazut?

NOTIȚE

Cateva idei pe care mi le-am notat eu…

  • vanzarile sunt vitale in viata unui om, indiferent de domeniul in care activeaza dar poti deveni un AS in vanzari prin marketing online(de la distanta), printr-o metoda simpla: informatii de mare valoare!
  • cum poti planta „seminte” pentru veniturile „de maine”
  • sunt 3 tipuri de cumparatori:
    1) – cei care cumpara „astazi”;
    2) – cei vor cumpara in urmatoarele 30 zile (next month buyers) si
    3) – cei care vor cumpara in urmatoarele 90 zile, sau mai mult (90 days or beyond buyers). Cum pot fi identificati acestia?
  • un mic truc care sa te ajute sa construiesti portretul „clientului ideal”.

Concluzia mea,

„Daca as fi platit dupa ce clientul obtine rezultatele promise in urma a ceea ce ii ofer eu, care ar trebui sa fie criteriile acestuia, astfel incat sa merite sa-mi ofer timpul si efortul pentru a-l servi?

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: