Cum A Functionat De-a Lungul Timpului Principiul Raritatii, Unul Dintre Cele 6 Principii Fundamentale Ale influentei Descrise De Dr. Robert Cialdini (Infografic)
Ai dori sa afli una dintre cele mai bune tactici prin care sa iti cresti numarul de conversii, sa determini potentialii clienti sa isi "deschida portofelul" si sa cumpere produsul sau serviciul tau?
Ei bine, foloseste principiul Raritatii (scarcity, in lb. engleza)!
Legea raritatii este una dintre cele 6 legi ale persuasiunii identificate de dr. Robert Cialdini, in urma unor ani de studii si cercetari, si a fost publicata prima data in 1984, in cartea "Psihologia Persuasiunii"
Desi este unul dintre principiile folosite cu succes in zona marketing-ului si a afacerilor, iata ca s-a gandit cineva sa caute folosirea principiului raritatii si in alte arii. Si se pare ca le-a gasit, dupa cum se poate vedea in infograficul de mai jos realizat de cei de la Thrive Themes. Urmarindu-l cu atentie, se poate observa cu usurinta ce anume au in comun ...
- Adam si Eva
- Romeo si Julieta
- De Beers, una dintre cele mai mari companii de minerit si extracție a diamantelor din lume
- Controversatele Versete Satanice
- platforma de vanzari online, eBay ...
Esti in cautarea unui scaricity plugin pentru WordPress care sa te ajute in redactarea paginilor de site? Vezi aici, un Top10 pluggin-uri gratuite.
Ti-a placut articolul? Da-i un vot!
Ai vreo sugestie sau cunosti si alte momente din istorie care pot fi aduse in completarea exemplelor de mai sus? Scrie in rubrica de comentarii de mai jos!
MULTUMIM!