Business Days Lite, noul concept marca Business Days. Scurta prezentare

Business Days Lite – Timisoara, 10 aprilie 2013 – City Business Centre Timisoara

Exista o vorba in popor care spune ca daca primavara semeni seminte bune, toamna vei culege roade bogate!

Primavara anului 2013, primul dupa Apocalipsa(sic!) , pare sa debuteze cu evenimente de o calitate exceptionala (seminte bune deci) pentru toti cei care doresc sa-si desavarseasca abilitatile si sa invete strategii noi, ale momentului, de la cei mai buni intre cei buni si sa culeaga roade bogate la toamna.

Astfel, in ianuarie, l-am avut ca invitat pentru 2 traininguri de o cate o zi pe Nick Halik la Cluj si la Bucuresti.  Apoi,  saptamana trecuta te anuntam aici despre venirea la Bucuresti a consilierului principal al lui Robert Kiyosaki, Blair Singer, pe 10 Aprilie pentru un training care are ca tematica subiectul  ”Arta vanzarii – aplicare in afaceri precum si in viata personala”; iar ieri te anuntam de modul cum poti obtine o invitatie GRATUITA la evenimentul anului din Transilvania, seminarul lui Allan Pease, How to be a people magnet; astazi vin sa te anunt de cel mai nou concept marca Business Days , Business Days Lite, al carui spot de promovare il puteti vedea mai jos:

Dupa cum probabil multi dintre cei care au mai participat stiu, evenimentele Business Days sunt organizate cu scopul de a dinamiza mediul de afaceri fiind centrate pe subiecte de interes legate de antreprenoriat si management si oferind antreprenorilor si managerilor din companiile romanesti: idei inspirationale, exemple motivationale, analize pertinente, estimari ale trendurilor viitoare din diverse domenii,  business networking de calitate, posibilitatea de a invata de la cei mai buni specialisti precum si posibilitatea de a identifica noi oportunitati si de a gasi potentiali parteneri de afaceri si colaboratori.

Scopul declarat al organizatiei este acela „de a ajuta la creare unei culturi antreprenoriale de succes in Romania iar pentru realizarea acestui demers depunem eforturi intense pe mai multe planuri, printre care cel mai vizibil la ora actuala este suita de evenimente Business Days.” – Laslo Pacso, presedinte ADESCO si coordonator de proiect Business Days

Evenimentele Business Days sunt concepute in jurul ideii de a crea oportunitati de business networking si sunt astfel proiectate sa ofere pe durata celor 2 zile maximum de beneficii pentru cele 3 categorii de stakeholderi: participanti, parteneri si speakeri.

Evenimentele Business Days Lite

Dupa cum iti spuneam, primavara aceasta debuteaza cu un nou concept al evenimentelor Business Days si anume, seria de evenimente Business Days Lite, evenimente desprinse din seria de evenimente Business Days, dar au durata doar de o zi si concentrate, in general, pe un anumit domeniu, anul 2013, focusul  axandu-se  pe medici si farmacisti si domeniul in care acestia activeaza.

Evenimentele Business Days Lite sunt poate singurele evenimente din Romania dedicate, fiind centrate in jurul idei de a dezvolta abilitatile de management si antreprenoriat in randul medicilor si farmacistilor care conduc o afacere, un cabinet medical, o farmacie, sunt manageri sau conduc o echipa intr-un spital, clinica, cabinet, farmacie, laborator. Dupa cum iti spuneam, se desfasoara pe durata unei zile iar programul, pe care il poti consulta aici, cuprinde conferinte, workshopuri, sesiuni profesionale de Business Networking de tip OPEN si de tip MATCHMAKING

Evenimentele se adreseaza in egala masura si celor care doresc sa inceapa o afacere in aceste industrii.

Scopul Conferintelor Business Days Lite este de acela de a oferi managerilor si antreprenorilor din industria medicala si farmaceutica o viziune din partea unor personalitati ale mediului de afaceri din Romania despre: trendurile si tendintele afacerilor, idei de afaceri, exemple de afaceri si proiecte de succes, respectiv povesti motivationale si idei inspirationale din partea unor speakeri de calibru.

Focusul conferintelor va fi pe ATITUDINE, pe dezvoltarea unei atitudini de succes si pe crearea unui moment de inspiratie in vederea crearii unei viziuni pozitive asupra mediului de afaceri din Romania.

Scopul Workshop-urilor este de a dezvolta abilitati manageriale si antreprenoriale necesare perioadei dificile pe care o traverseaza economia mondiala, tinand cont de noua paradigma din lumea de business, oferind atat exemple si studii de caz, cat si ateliere de lucru interactive cu cei mai buni traineri si specialisti ai momentului din tara noastra.

Focusul workshopurilor este pe INTERACTIVITATE si pe dezvoltarea ABILITATILOR de succes.

  • Atelierele de lucru de la Business Days se diferentiaza de workshopurile de la alte evenimente de business prin faptul ca modul de transfer al know-howului se face prin interactivitate si prin schimb de experienta. Practic, fiecare participant poate gasi raspunsuri si solutii la propriile sale nevoi si probleme pentru ca le poate ridica in fata specialistilor din panel cu sanse mari sa primeasca raspunsuri valoroase si utile.
  • Ca si la evenimentele Business Days vor fi 4 tipuri de workshopuri la evenimentele Business Days lite:
  1.  Sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri in jurul unei teme
  2.  Sesiuni de microprezentari (studii de caz, exemple de buna practica, analize, urmate de sesiuni de intrebari si raspunsuri)
  3.  Sesiuni de simulare cu componenta practica majora (exercitii, jocuri, simulari, urmate de debriefing)
  4.  Sesiuni de microtraininguri

La workshopurile de la Business Days Lite focusul se pune pe cele 3 zone importante raportate la un cabinet medical, spital, clinica, laborator sau farmacie:

  • Zona de atragere a clientilor in care focusul se pune pe mecanisme de promovare, pozitionare, marketing, branding, diferentiere, tehnici de vanzare, parteneriate strategice, folosirea mediului online si social media in strategia de promovare si diferentiere, business networking si folosirea cu succes al mecanismelor de recomandare
  • Zona de interactiune cu clientii in care focusul se pune pe managementul relatiilor cu clientii, eficientizarea activitatilor, imbunatatirea proceselor, managementul cabinetului, farmaciei, laboratorului, leadership, comunicare, luarea deciziilor, analize financiare, gestionarea resurselor, managementul proiectelor de dezvoltare, managementul eficient al achizitiilor, logistica, managementul calitatii, managementul riscurilor, managementul relatiilor cu partenerii si furnizorii
  • Zona de loializare a clientilor in care focusul se pune pe modul in care putem fideliza clientii, cum ii putem transforma in ambasadori si cel mai important in ce mod ii putem face sa ne recomande mai departe altor clienti.

Temele workshopurilor sunt adaptate pe specificul de activitate al unui cabinet medical, al unui cabinet de stomatologie, al unei farmacii, al unui laborator de analize, al unui cabinet de medicina a muncii sau la specificitatile unei clinici, spital, pentru a raspunde cat mai bine nevoilor mediului de afaceri din domeniul sanatatii.

Cu siguranta ca si acest nou concept va fi unul extrem de interesant iar participarea la astfel de evenimente nu poate fi decat un enorm castig, atat pentru cei care doresc sa devina parteneri cat si pentru toti participantii. De altfel, in articolul urmator voi prezenta 10 motive pentru a deveni si tu Partener Business Days Lite precum si 10 motive pentru a participa la Business Days Lite.

Pana atunci, te salut cu respect si iti urez sa AI Succes!

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: