BUSINESS DAYS, EDITIA 50 LA IASI…

Shares
Business Days 2025

Cel mai relevant si de impact eveniment de afaceri din Romania, Business Days revine la Iasi, in 9 aprilie! Editia 50 a Business Days va avea loc la Palas Congress Hall si aduce un line-up de speakeri de top, lideri cu expertiza globala, experti si investitori in toate domeniile.

CE INSEAMNA BUSINESS DAYS

Business Days – 15 ani de succes, un cel mai mare ecosistem de business, parteneriate sustenabile si evolutie continua. Este locul perfect de crestere si conectare cu liderii de business.

2  conferințe9  workshop-uri 48 ore100% networking
focusate pe trenduri, analize, prezentarea oportunităților și problemelor.interactive,  new business, cu instrumente de lucru și metodologii dedicate celor mai actuale teme din business.de oportunități și contexte de creștere și dezvoltare.cu oportunități reale de parteneriate la nivel de owner si C level.

Inovatiile editiei Business Days de la Iasi ajuta antreprenorii si managerii sa se alinieze cu intreaga echipa la schimbarile globale pe care le resimtim si care impun schimbari in cultura organizationala: 

  • in abordarile de leadership,
  • in antrenarea intraprenoriatului in companii 
  • in crearea de  experiente memorabile cu clientii pentru vanzari sustenabile, 
  • in asumarea marketingului personal,
  • in termeni de executiv presence si brand personal,
  • constientizarea adresarii pietei interne, nu doar a celei externe,
  • in context puternic de diversitate culturala in cadrul aceleasi companii. 

DE CE SA PARTICIPI LA BUSINESS DAYS

Experiența ta la Business Days 2025 va fi una memorabilă!

  • Se pune accent pe people management, management strategic, talent challenge vs leadership challenge, transfer de  leadership in companii antreprenoriale si corporate,  time management si productivitate. Aceste activitati sunt focusate pe nevoile oamenilor de decizie din companii, team-leaderilor si managerilor  de departamente care au oameni in subordine
  • Participi la workshopuri focusate pe luarea a deciziilor, analiza a datelor complexe, integrarea AI in procesele de HR , marketing si vanzari pentru automatizarea si eficientizarea proceselor de lucru, scalarea afacerii, intraprenoriat in companii si diversitate culturala. 
  • Toate prezentarile din conferintele Business Days sunt axate pe conectarea managerilor si  oamenilor de afaceri la  trenduri,analize, dar si la oportunitatile si provocarile generate de schimarile globale si tehnologice.
      
  • Workshopurile la Business Days sunt gandite sa fie interactive sa fie axate foarte mult pe schimb de experienta, pe oferirea de idei, instrumente accesibile de implementat si metodologii moderne utile, relevante si usor de aplicat in orice organizatie.

    Aceste workshopuri sunt preponderent centrate pe dezvoltarea afacerii atat in interior (people management si leadership,) cat si in exterior (dezvoltarea relatiilor cu clientii, vanzari, marketing, transformare digitala, negocieri,  prezenta executiva, marketing personal, influentare).
  • Pentru evenimentul de la Ia Iasi s-au creat contexte speciale de conectare atat in timpul pauzelor, informal la VIP lunch cu speakerii si de networking strategic in cadrul Cinei Vip de la Cramele Cotnari. 

Programul evenimentului Business Days Iasi 2025 este SPECIAL creat 

  • sa raspunda nevoii si temelor enuntate  cu cei mai titrati speakeri si experti ai momentului in Romania;
  • sa serveasca dezvoltarii managerilor si antreprenorilor, pentru ca participarea la Business Days e mai mult decat business, este evolutie; 
  • sa conecteze si sa ofere oportunitati reale de networking. 

CUM POT PARTICIPA

AISUCCES.ro este partener de comunicare pe zona Moldovei al evenimentului Business Days. Din aceasta calitate, prin folosirea codului AISUCCES10 beneficiezi de o reducere de 10% la toate tipurile de acces (inclusiv la cele VIP si VIP Supreme!)

Care sunt optiunile de acces?  

1. Cu colegii, in grup, optand pentru unul din cele  trei tipuri de pachete de acces corporate  cu numar diferit de bilete VIP si pranz cu speakerii 

2. Achizitionand unul dintre cele 3 tipuri de bilete de acces: Conference PASS, Conference si Workshops PASS sau VIP PASS

3. Achizitionand un bilet Vip Supreme care ofera o experienta Premium in timpul evenimentului, iar seara participarea la Cina Vip la Cramele Cotnari, alaturi de 100 cei mai reprezentativi lideri din industria locala si regionala, partenerii si speakerii evenimentului.. Detalii se pot gasi aici !

P.S. Pana pe 15 martie pretul biletelor este cu 35% reducere in perioada de very early bird la biletele Standard (Conference PASS, Conference si Workshops PASS)

P.P.S. Doar de  8 martie, doamnele si domnisoarele au 10%  cu codul 8 MARTIE la biletele Vip si Vip supreme .

 

Va asteptam cu drag la eveniment !

Citeste aici impresiile pe care le-am scris dupa participarea mea la editia cu nr.15 Business Days, la Cluj, in Iulie, 2014!!!

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on:

Leave a Comment: