Pentru ca peste 75% dintre romani lucreaza, sau isi doresc sa fie angajati, Jim Rohn vine in sustinerea lor, astfel ca le transmit:
„The most important question to ask on the job is not ‘What am I getting?
The most important question to ask on the job is ‘What am I becoming?”
Jim Rohn
Ce poate amuza pe unii, uneori chiar teribil, este pretentia unor oameni care cer, fara sa ofere nimic, inainte(cum ar trebui) sau chiar dupa.
Exemplu: Am o cunostinta care are un caracter aparte si l-am cooptat in echipa mea. Insa fara pricepere si fara disciplina si determinare, astfel incat sa ofere un randament decent, chiar este greu pentru angajator sa-si pastreze un angajat cu caracter.
Un alt aspect esential asupra caruia as dori sa atrag atentia este sondajul realizat de mine, conform caruia peste 80% dintre angajatii din Romania, nu le pasa de patron sau de compania pentru care lucreaza, serviciul pentru ei reprezinta ceva care nu le place, dar de la care isi doresc mai multi bani.
Sincer, personal, mi se pare unul din cele mai grave lucruri.
Daca intr-o companie nu trag toti oamenii la aceeasi caruta, firma este sortita esecului.
Inca n-am analizat sa ajung sa inteleg foarte bine de ce un om care este disperat sa fie angajat, nu lupta pentru ce are nevoie sa ajunga sa aiba jobul pe care si-l doreste.
In primavara am mai realizat un sondaj foarte interesant, din punctul meu de vedere.
Am chestionat 100 de studenti(vorbind cu cei pe care ii stiam din vedere, astfel incat sa fie cooperanti).
O proportie covarsitoare mi-a transmis 2 lucruri:
1. ca nu ii intereseaza ce job au sau vor avea, vor doar sa lucreze si cauta oferte de angajare.
2. nu ii intereseaza ce job au sau vor avea, vor doar sa castige multi bani.
Va continua…